-------------------------------
پژوهش پیرامون سیاست بازرگانی خارجی ایران ۱۳۵۷- ۱۳۲۹
برنامهريزی استراتژیک و تهیه پورتال الکترونیکی استراتژیمحور در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کرمان
بررسی روشهای مناسب بازاریابی به منظور توسعه فروش بیمه مسئولیت حرفهای پزشکان
بررسی امکانات بهرهبرداری بیشتر از منابع خلیجفارس و دریایعمان
نقش صنایع دستی در ایجاد درآمد و کنترل مهاجرت
بررسی کارایی نسبی ترکیب رسانهای آگهیهای تجاری با استفاده از تحلیل پوششی دادهها (DEA)
تجزیه و تحلیل زیمت در توسعهی بازار
بررسی تاثیر برنامهریزی استراتژیک زنجیره تامینكنندگان در موفقیت صنایع کوچک
بررسی سطح بلوغ مدیریت سازمانی پروژه در شرکت مهندسی توسعه گاز ایران
بررسی عوامل تأثیرگذار بر سبک مشتری مداری در اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان
اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت فروشگاههای بزرگ
بررسی عوامل مؤثر بر تکرار خرید رب گوجه فرنگی یک و یک
بررسی معیارهای سرمایهگذاری در کشورهای جهان سوم
بررسی الحاق ایران به wto و تأثیر آن بر نظام بانکداری دولتی کشور
اتوماسیون و نقش آن در تحول اداری شرکت برق منطقهای زنجان ( ازدیدگاه کارکنان )
مطالعه و بررسی عملکرد بایگانیهای راکد
بررسی چگونگی تاثیر رضایتمندی شغلی در افزایش بهرهوری كاركنان اداره كل بازرگانی استان اردبيل
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان حوزه خدمات بانکی بر اساس مدل کارا
مطالعه و بررسی نقش استراتژیک برند سایپا از دیدگاه بازاریابی بینالمللی
بررسی نقش آمیخته پیشبرد بازاریابی بر توسعه صنعت گردشگری در ایران با تأکید بر بازاریابی اینترنتی
سیر تطور و تحول واحد اسناد وزارت نیرو
پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی و تأثیر آن بر بازار شویندهها
تجزیه و تحلیل و اولویتبندی موانع و مشکلات کلیدی توسعه صادرات صنعت لوستر ایران
شناسایی موانع سازمانی موثر بر بازارگرایی در شرکت زمزم ایران با استفاده از مدل سه شاخگی
تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر انتخاب وسایل حمل و نقل مسافری بین شهری از دیدگاه خبرگان و مشتریان
بررسی تاثیر نقش دانش مصرفکننده بر ارزیابیهای او از تعمیم نام تجاری
تدوین مولفههای زنجیره تقاضا براساس رویکرد مدیریت زنجیره تامین در شرکت زمزم اصفهان
بررسی عوامل موثر بر ارتقا فرآیندهای مدیریت دانش در بانک صادرات شمال شهر تهران
بررسی تاثیر ارزش نام و نشان تجاری بر روی انتخاب مصرفکننده
روابط میان مسئولیت اجتماعی سازمانی و ابعاد مختلف اثر بخشی سازمانی مورد مطالعه: شرکتهای بیمه بازرگانی
بررسی تأثیر بیمه مسئولیت در توسعه صادرات غیر نفتی ایران
ارائه مدل پیشبینی صادرات غیرنفتی
نگرشسنجی پیامدهای پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی (WTO) بر روی صنعت خودرو
بررسی تبعات الحاق ایران به W. T. O بر بخش گمرک
بررسی تاثیر آموزش مهمانداران قطارهای مسیر استان آذربایجانشرقی در توسعه بازاریابی شرکت رجاء
توسعه صادرات مبتنی بر هدفمندکردن یارانهها و ارایه مدل مناسب
بررسی و الویتبندی عوامل موثر بر عدم تمایل خریداران به استفاده از خرده فروشیهای الکتریکی
بررسی تاثیر ارزش افزوده بر الگوی هیرشمن در شرکتهای خودروسازی پذیرفتهشده در بورس
بررسی و تعین کارآمدترین خطمشی قیمتگذاری در شرکت بوتکث (تلویزیون LCD)
بررسی موانع توسعه صادرات گیاهان دارویی ایران
بررسی نقش کارت امتیازی متوازن در اثربخشی سازمان راهآهن خراسان
بررسی موانع و راهکارهای جذب سرمایهگذاریخارجی در منطقه ویژه اقتصادی پارس(با تاکید بر شناسائی موانع)
بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در بین مشتریان بانک ملی
-------------------------------