-------------------------------
بررسی رابطه بین انتظارات مشتریان و کیفیت خدمات محصولات شرکت ایران خودرو بر اساس مدل SERVAUAL
نقش تحولات جمعیت در توسعه منابع انسانی ایران
تعیین عوامل مؤثر بر رشد بازار بیمههای مسئولیت محصول
بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت مدیریت بر اثربخشی مدیران صنایع تایرسازی از دیدگاه آنان
ارزیابی و تحلیل ریسک برونسپاری پشتیبانی در صنعت کشتیسازی استان مازندران
بررسی عوامل اصلی موثر بر رضایت شغلی موردکاوی شرکت ترابری پیشاهنگره
طراحی سیستم خبره فازی انتخاب هتل محل اقامت از میان هتلهای شهر تهران
بکارگیری رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی در غربالگری سبد سهام در بورس اوراق بهادار تهران
بکارگیری روش مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار (BRT) با رویکرد RUP (مطالعه موردی شرکت مزدایدک)
بررسی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی در بانک سپه)
مینیمم کردن توقفات ماشین آلات به کمک برنامه ریزی ریاضی (شبیه سازی) در شرکت سیم و کابل ابهر
پیشبینی نتایج فوتبال جام جهانی با استفاده از روشهای CHAOTIC
ارائه الگوی برنامهریزی تولید در کارخانه آرد آزادگان
تجزیه تحلیل و بررسی علل و عوامل مؤثر بر موفقیت، عدم موفقیت سیستم پیشنهادات و تاثیر هر یک از عوامل
بررسی علل بروز حوادث شغلی و تجزیه تحلیل آن در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
بهینه سازی محصولات نساجی در شرکت بافکار با استفاده از مدل ریاضی MODM (تصمیم گیری چند معیاره)
پیشبینی ضایعات محصولات با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی ( در شرکت چسب رازی )
بررسی و آنالیز فرایند حمایتی دولت بر بهره وری صنایع کوچک (صنایع غذایی)
طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران در شرکت صنایع هواپیمایی ایران
ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل تعالی کسب و کار کانجی
ارائه یک الگو جهت ارزیابی نرخ بهرهبرداری در صنعت
طراحی و استقرار سیستم ارزیابی عملکرد با رویکرد ّBSCّ در مرکز تحقیقات و برنامهریزی بانک ملت
تجزیه و تحلیل تاثیر عوامل فنی و انسانی بر روی سوانح کاری در شرکت شهاب خودرو
ارائه مدل ریاضی جهت بررسی اثرات استراتژیها در روش QSP
اولویتبندی سیستمهای برنامهریزی و کنترل تولید کششی و هیبریدی
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)
-------------------------------