-------------------------------
اولویتبندی آمیخته ترفیع در ترویج پرداختهای اینترنتی بانک ملت
برسی عوامل موثر بر تحقق برنامه دورکاری در سازمانهای دولتی شهر تهران
بررسی رابطهی بین سبکهای رهبری٬ سلامت سازمانی و اجحاف (bullying) در یک شرکت حمل و نقل
ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت پاپکو)
طرحریزی استراتژیک با رویکرد اقیانوس آبی (مطالعه موردی: شرکت اگزوزسازی خراسان)
بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی روانشناختی نیروی انسانی در شرکت بیمه آسیا و ارائه الگوی مناسب
بررسی تاثیر تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در بانک کشاورزی
بررسی و الویتبندی موانع و چالشهای بازاریابی الکترونیکی در صادرات زعفران
بررسی رابطه بین ارزیابی و ارتقاء گرید سازندگان قطعات خودرویی با عملکرد آنها با استفاده از مدل پنتان
تدوین برنامهریزی استراتژیک بر اساس مدل SWOT در شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران
بررسی آثار استراتژیهای مالی جهت عدم توقف شرکت الماسهساز در دوره افول چرخه عمر محصول
بررسی رابطه هوش اخلاقی و سرمایه اجتماعی در سازمانهای ایرانی (مورد مطالعه: پارک علم و فناوری شیراز)
بررسی نقش و اثربخشی اتوماسیون اداری برروی بهرهوری کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
رابطه بین ساختار مالکیت با مشارکت کارکنان در اجرای استراتژیهای کسب و کارها
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای موفقیت در بازاریابی کتابهای دانشگاهی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات و وابستگی احساسی بر بعد عاطفی نام و نشان تجاری در خدمات خطوط هوایی ایران
بررسی تاثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند در شرکت رامک خودرو
عوامل موثر بر خلق دانش در سازمانها
برآورد توابع درآمد و هزینه فرودگاه بینالمللی مهرآباد با استفاده از مدلهای اقتصادسنجی رگرسیون
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی زنان
تحلیل چگونگی یادگیری کارکنان از تغییر سازمانی
بکارگیری فنون تصمیمگیری چند شاخصه جهت ارزیابی و رتبهبندی عوامل توسعه صنعت توریسم( استان یزد)
بررسی تاثیر ارزیابی ریسک بر تدوین استراتژیهای بازاریابی
بررسی نقش و جایگاه الگوی اسلامی ایرانی بانکداری٬ در انجام خدمات و عملیات بانکی کشور
عوامل موثر در تدوین استراتژی تامین کارکنان( مورد مطالعه: شرکت تولید مواد اولیه دارو پخش)
عوامل ضروری در تدوین استراتژی سامانه پاداش برای شرکت توربین سازی ایران
رابطه نظام ارتباطات سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان شعب منتخب بانک مسکن در شهر تهران
شناسایی عوامل موثر بر جامعه مجازی مسافرتی و ارائه راهکار جهت توسعه آن در ایران
بکارگیری QFD بهبودیافته با تکنیک ارزیابی ذینفعان در برنامهریزی استراتژیک
طراحی الگوی مدیریتی بازسازی معابر شهری منطقه ۱۶ تهران
بررسی تاثیر ذهنیت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایلات رفتاری آنان
بررسی رابطه میان آمیخته ترفیع و جذب مشتری و ارائه الگو مناسب مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان گلستان
بررسی عوامل موثر بر رفتار خریداران صنعتی در بازار کامپیوتر
-------------------------------