-------------------------------
بررسی روشهای ترویج بازاریابی اینترنتی در صنعت بیمه ایران
بررسی و مقایسه مفهوم توزیع و ترفیع در بازاریابی غیر الکترونیک و بازاریابی الکترونیک
بررسی مدل بومی RFM به منظور تدوین استراتژی بازاریابی و پیشبرد فروش کود گرانوله
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر جذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان (بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی)
بررسی رابطه بین فرهنگ بازاریابی و اثر بخشی بازاریابی در شرکتهای تولیدکننده مواد غذایی مشهد
عوامل موثر آمیخته بازاریابی (۴p) بر افزایش فروش کارخانجات سیمان استانهای خراسان (رضوی، شمال، جنوبی)
بررسی حاشیه بازاریابی و تحلیل مزیت نسبی زعفران در شهرستان تربیت حیدریه
تدوین مدلی در بازاریابی بر اساس اصول اسلامی
بررسی بازاریابی انگور در شهرستان اراک با تاکید بر بستهبندی
بررسی ارتباط میان رضایت شغلی کارکنان فروش با رضایت مشتریان در بازاریابی خدمات
بررسی عوامل موثر بر صادرات گل صادرکنندگان شهرستان محلات و ارائه راهبردهای بازاریابی صادرات
بررسی رابطه کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار ساوه ۱۳۹۱
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی
بررسی آمیخته ترفیع بازاریابی مناسب در شرکت پاکسان با استفاده از تکنیک TOPSIS
ارزیابی اثرات آمیخته ارتقاء بر فروش محصولات شرکت لامپ پارس شهاب
بررسی راهکارهای توسعه صادرات صنایع دستی ایران ( گلیم، قلمکار، خاتم )
بررسی تأثیر عوامل فردی ( دموگرافی ) و اجتماعی بر میزان خرید کالاهای کممصرف ( لامپ کممصرف )
مطالعه عوامل مؤثر بر استفاده بهینه از ابزارهای بانکداری الکترونیک (ATM و POS)
بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای شیلات استان کرمانشاه
بررسی و تعیین مهمترین عوامل مؤثر در افزایش فروش محصول ترازوی دیجیتال شرکت صاایران
بررسی مشکلات صادرات غیر نفتی استان مازندران و ارائه راهکارها جهت بهبود آن
بررسی و شناسایی مهمترین عامل موثر بر فروش محصولات کاشی، شرکت کاشی و سرامیک الوند
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر توسعه صنعت جهانگردی در ایران
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر جذب مخاطبین در مراحل مختلف چرخه عمر موسسات فرهنگی قرآنی
بررسی عوامل و راهکارهای مؤثر در افزایش سهم بازارهای شرکت ایران بوستر
بررسی الحاق هما به اتحادیههای شرکتهای هوایی
بررسی و تعیین مهمترین عوامل موثر بر فروش و سهم بازار تولیدات دوچرخه شرکت ایران دوچرخ
-------------------------------