-------------------------------
اهمیت بخشبندی بازار در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری
ایجاداشتغال و ارز آوری با توسعه صنعت گردشگری میسر میگردد
ایجاد مزیت رقابتی در صنعت با رویکرد عوامل کلیدی موفقیت
ایران و بازارهای مشترک امریکا در خاورمیانه
ایران و سازمان تجارت جهانی باید آماده شویم
با دموکراسی وارد نشوید
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران
بازاریابی استراتژیک نقش ارتباطات، اطلاعات و خدمات
بازاریابی الکترونیکی تکنیکها و روشها
بازاریابی خدمات از بازاریابی داخلی شروع میشود
بازاریابی رابطهای: سبک نوین بازاریابی
بازاریابی سبز: کلید طلایی بازاریابی هزاره سوم
بازاریابی و راهکارهای افزایش فروش
بازاریابی و مدیریت بازار در تعاونیها
بازاریابی و مدیریت بازار در تعاونیها
بحران مالی جهانی و چند پیشنهاد راهبردی
بخشبندی مشتریان صادراتی میوههای خوراکی
بررسی اثر حضور شرکتهای تولیدی در نمایشگاههای بینالمللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها
بررسی اثر سیاستهای آزاد تجاری بر رشد اقتصادی مطالعه موردی کشورهای اسلامی
بررسی ارتباط بین مدیریت سرمایه در گردش و عملکرد مالی بنگاههای اقتصادی
بررسی استانداردهای مدیریت کیفیت و کاربرد آنها در تجارت
بررسی امکان توسعه صادرات ایران با شرکای تجاری منتخب
بررسی انواع مالکیت بر عملکرد شرکتها (تجربه خصوصیسازی در ایران)
بررسی تاثیر الگوی زنجیره تامین بر بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و تدوین مولفههای اصلی
بررسی تاثیر بازار پروازی بر تصمیم خرید مشتریان شرکت شیرین عسل در فروشگاههای رفاه تهران
بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر توسعه صادرات: شناسایی اولویتهای بخش صنعت در کشور
بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر توسعه صادرات صنعتی در ایران
بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران با انتظارات صادرکنندگان
بررسی تطبیقی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ایرانی با شرکتهای بیمه خارجی و رتبهبندی آنها
بررسی چگونگی ساز و کار قیمتگذاری آربیتراژ (APT) با استفاده از تحلیل عاملی در بورس اوراق تهران
بررسی رابطه بین ابعاد مزیت رقابتی و عملکرد صادراتی شرکتهای ایرانی صادرکننده سنگهای تزئینی
بررسی رابطه بین تنوع محصولات با ریسک و بازدهی سهام شرکتهای تولیدی بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه راهبردهای بازار ـ محصول و عملکرد صادرکنندگان ایرانی
بررسی روشها و اثرات تبلیغات تلویزیونی
بررسی عملکرد مالی تصاحب شرکتها در ایران
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن
بررسی مقایسهای روشهای تصمیمگیری برونسپاری، با تمرکز بر برونسپاری فعالیتهای لجستیکی
بررسی موانع کارآفرینی در دانشگاه مازندران
بررسی موانع نظریه پردازی در قلمرو علوم اجتماعی
بررسی مؤلفههای تأثیرگذار بر زنجیره تأمین چابک (PSCM) طراحی مدل مفهومی مدیریت زنجیره تأمین چابک
-------------------------------