-------------------------------
بررسی نظرات دانشجویان علوم پزشکی بابل در زمینه مشاوره و راهنمایی تحصیلی
بررسی عوامل خطرساز برای عفونت محل جراحی در بیماران جراحی اعصاب تحت پروفیلاکسی آنتیبیوتیکی
بررسی شیوع اختلالات خواب در کودکان دبستانی قزوین در سال ۸۶-۱۳۸۵
تعیین تأثیر تجویز ویتامین D3 در بهبود درد کمری مزمن
بررسی ارتباط سن با پیامد حاملگی در زنان مراجعهکننده به بیمارستان آیتالله روحانی بابل
مقایسه مشخصات سیگنال ERG بیماران مبتلا به رتینیت پیگمنتوزا (retinitis pigmentosa) با افراد نرمال
بررسی میزان آگاهی دانشجویان گروه پزشکی از احکام پزشکی قبل و بعد از آموزش
بررسی نیازسنجی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در رابطه با بهداشت حرفهای کار در سال ۱۳۸۱
تعیین شیوع اختلال کمتوجهی- بیشفعالی در کودکان دبستانی شهر زاهدان در پاییز ۱۳۹۰
تعیین ضایعه شدید در شریان کرونر با لید aVR پس از سکته حاد قلبی
بررسی میزان آگاهی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران از نحوه صدور گواهی بکارت در تابستان ۱۳۸۴
تعیین اثر (diazeniumdiolate) در جلوگیری از ایجاد آترواسکلروزیس در مدل حیوانی
بررسی میزان انطباق سیستم های اطلاعات بیمارستانی با نیازهای کاربران بخش مدارک پزشکی
بررسی میزان آگاهی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران از نحوه صدور گواهی ولادت در تابستان ۱۳۸۴
تعیین ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان سیگاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
ارزیابی نگرش دانشجویان پزشکی از آینده شغلی در دانشگاه علومپزشکی بابل در سال ۱۳۸۲
بررسی درصد فراوانی علایم اختلال بدشکلی بدن در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۸۶
بررسی شیوع مشکلات خواب در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۱۳۸۴
بررسی فراوانی اختلالات خواب در دانشجویان پزشکی و دستیاران دانشگاه پزشکی ایران در سال ۸۶-۸۵
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال ۱۳۸۸
بررسی مقایسهای توجه شنیداری در دانشآموزان پسر عادی و مبتلا به ناتوانی یادگیری ۹-۷ سال
بررسی پاسخ بافت زیرپوستی Rat به یک زنوگرفت تجربی
تحلیل استنادی پایاننامههای دانشجویان پزشکی
بررسی و تفسیر آیات قرآنی مرتبط با علم پزشکی
بررسی رضایت تحصیلی دانشجویان پزشکی دوره بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
ارزیابی ارگونومیک وضعیت بدن و اختلالات اسکلتی عضلانی در ناحیه گردن در دندانپزشکان عمومی
-------------------------------