-------------------------------
خشونت مرگبار واکنش در برابر تحقیر است ـ روانشناسی تحقیر
بررسی رابطه سنتوهی، سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی
طلاق عاطفی با مشاجرات لفظی
خرد مینوی، دانش عینی و رشدیافتگی شخصیت علمی محقق به عنوان مبانی نوآوری آموزشی و تربیتی
رویکردی نو به فلسفه تعلیم و تربیت
رابطه سلامت روانشناختی نوجوانان ۱۵ - ۱۸ ساله با سبکهای تربیتی و وضعیت اقتصادی اجتماعی والدین
تاثیر جنسیت بر درک نوای عاطفی گفتار
اثربخشی درمان یکپارچه توحیدی بر مؤلفههای شخصیت و بالینی
روشهای مصاحبه و مشاوره در زندان
ماهیت، خاستگاه و آینده فلسفه تحلیلی
ارزشها: مفاهیم و ابزارهای سنجش
رابطه تابآوری و سختکوشی با موفقیت ورزشی و سلامت روانی در ورزشکاران
ارتباط بین تابآوری و رضایت از زندگی
بررسی و مقایسه حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه بیشفعالی با کودکان عادی
تفاوتهای فردی در سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی: نقش تعهد هویت و بهزیستی روانشناختی
رابطه همبستگی خانوادگی و استقلال عاطفی با مشکلات عاطفی
لزوم آشنایی معلمین با سبکهای تفکر
فراوانی اختلال بیش فعالی با کمبود توجه در سابقه والدین کودکان مبتلا به این اختلال
چرا عکاس نمیبیند: لاکان ابزهی کوچک a و نگاه خبره در آگراندیسمان آنتونیونی
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و درجهبندی جرایم مجرمان جوان
رابطه بین باور به دنیای عادلانه و ناعادلانه با پرخاشگری
آیا آموزش تنشزدایی تدریجی میتواند سردرد تنشی مزمن را کاهش دهد؟
سبکهای شوخطبعی، بهزیستی فاعلی و هوش هیجانی در دانشجویان
کمال گرایی و سبکهای مقابله باتنیدگی
راهبردهای رویارویی کودکان دارای نیازهای ویژه
هفت کلید برای باز کردن قفل ذهن مشتری
شخصیتهای صبحی و بعد از ظهری؛ جغدان و چکاوکان
-------------------------------