مطالعه استفاده از گفتار درونی در تعاملات مشترک بین یادگیرندگان بزرگسال زبان انگلیسی در ایران
تأثیر تکنیکهای ارزیابی جایگزین بر درک مطلب زبان آموزان انگلیسی سطح متوسط ایرانی
تاثیر مدالیتههای واکنشی اصلاحی بر فعالیتهای پس از گفتار دانشجویان زبان انگلیسی
آموزش نگارش انگلیسی (به عنوان زبان خارجی) به کمک کامپیوتر: به سوی دیدگاهی التقاطی و فراسوی آن
مقایسهی آهنگ در جملات زبان فارسی و انگلیسی
رابطه بين پيشينه خانوادگي و ميزان موفقيت دانشآموزان ايراني در يادگيري زبان انگليسي
تأثیر کاربرد تکنیک Concept map بر قدرت درکمطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی
بررسی تطبیقی آموزش زبان فرانسه نزد کودکان و بزرگسالان
تاثیر دستهبندی معنایی و مضمونی بر یادگیری لغات زبان دوم
تصحیح و تحقیق نسخه خطی مصباح المبتدی
تأثیر تصحیح خطاها توسط معلم بر روی مهارت شفاهی زبانآموزان ایرانی بعنوان زبان خارجی
مقایسه مقالات سیاسی فارسی و انگلیسی از نظر مشخصههای فراکلامی
رابطه بین انگیزه دانشآموزان پیشدانشگاهی ایرانی و توانایی آنها در خواندن و درکمطلب
تاثیر فرهنگلغت دوزبانه بر ارتقاء سطح لغوی دانشجویان زبان انگلیسی
اثر ریسککردن در کار گروهی بر توانایی نگارش به زبان دوم در زبانآموزان ایرانی
تأثیر آموزش وظیفه محور بر درک شنیداری زبان آموزان ایرانی سطح متوسط
رابطه برون گرایی/ درون گرایی و استفاده از راهبردهای یادگیری زبان
تحلیل ژانر بخش بیان مسالهی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری آموزش زبان انگلیسی
بررسی تاثیر آموزش محتوی محور (با توجه به فرم) و غیر محتوی محور زبان انگلیسی در ایران
تاثیر مقایسهای از مرتب کردن سطرهای ترانه و پرکردن جاهای خالی بر روی توانایی شنیداری زبان آموزان
کاربرد راهکارهای جبرانکننده در صحبتکردن زبانآموزان ایرانی و رابطه آن با سطح مهارتزبانی
بررسی ارتباط علم ترتیب وقوع کلمات همجایش و مهارت زبانی در زبانآموزان ایرانی
مقایسه ابزارهای ربطی دستوری در مقالات روانپزشکان ایرانی و روانپزشکان انگلیسی زبان
تأثیر تدریس هماییها در بهخاطرآوردن واژگان انگلیسی توسط زبانآموزان ایرانی
تأثیر وابستگی به متن و عدم وابستگی به متن در نگارش موضوعات آموزشی و عینی
بررسی و تحلیل اشعار کتابهای فارسی دورهی ابتدایی از منظر اصول و معیارهای ادبیات کودک و نوجوان
تاثیر انواع و بسامد راهبردهای فراشناختی روی مهارت عمومی زبان زبانآموزان ایرانی
اثر آزمونهای تشخیصی متعدد با فواصل منظم بر روی توانایی نگارش زبانآموزان ایرانی
تاثیر تدریس راهکارهای فراذهنی فرآیندی روی توانائی خواندن و درک مفهوم زبانآموزان
مقایسه تاثیر بازخورد رمزی٬ غیررمزی و حاشیهاي بر دقت نوشتاري متون روايي و توصيفي زبانآموزان انگليسي
مقایسهی تاثیر فعالیتهای قبل از خواندن در درک مفاهیم دانشآموزان رشتهی ریاضی
نقش زبان مادری (فارسی) در فهم اصطلاحات زبان دوم (انگلیسی)
گفتگوکاوی پرسمان معلمان زبان انگلیسی با زبانآموزان
بررسی کنش شکایت و پاسخ به آن در گفتگوهای روزمره از نظر دانشجویان ایرانی