The influence of relationship marketing orientation on brand equity in banks |
عنوان به انگلیسی |
|
ارزش ویژه برند مفهومی کلیدی برای تحقیقات آکادمیکی و تجاری می باشد زیرا که برندهای موفق به بازاریابان مزیت رقابتی می دهند. ارزش ویژه برند از دو دیدگاه متفاوت مورد بررسی قرار می گیرد : دیدگاه مالی و مشتری. اهمیت درک ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری توسط کلر و همکارانش توضیح داده شده است. او بیان می دارد که ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری می تواند منجر به درآمد بالا و هزینه ی کم و سود بالا گردد. ارزش ویژه ی برند تاثیر مستقیمی بر توانایی شرکت جهت تحمیل هزینه های بالا و تمایل مشتری جهت جستجوی کانالهای جدید توزیع و تاثیر گذاری بازاریابی ارتباطی و موفقیت در تمدید ارزش ویژه ی برند و فرصتهای ارائه ی گواهی و ضمانت دارد. بنابراین درک ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری بسیار حائز اهمیت است. ( فیرن و لی 2011). |
عنوان یا بخشی از ترجمه مقاله |
|
لازم به ذکر است که ارسال مقاله اصلی به ایمیل شما کاملاً رایگان می باشد. همچنین عنوان مقالۀ به زبان انگلیسی در قسمت توضیحات آورده شود. باتشکر |
لینک درخواست مقاله اصلی |
|
ترجمۀ کل متن |
ترجمۀ مفهومی |
ترجمۀ چکیده |
اعلام قیمت پس از ثبت درخواست |
5000 تومان |
1000 تومان |
لینک پرداخت |
||
زمان تحویل همه کارها فوری می باشد. + با گارانتی دائمی گروه تحقیقاتی پلاسما |
||
ارتباط با ما
تهران، میدان انقلاب، ساختمان اسفند، واحد 8 02166944215 5000206077 09123600694 Email: pdsabz@yahoo.com |