The influence of relationship marketing orientation on brand equity in banks |
عنوان به انگلیسی |
|
اگر چه تعاریف گوناگونی از ارزش ویژه برند ارائه گردیده اند و لی پذیرفته ترین اين تعاریف به تعریف آکر تعلق دارد. وی بیان می دارد که ارزش ویژه ی برند مجموعه ای از دارایی ها و مسئولیتهایی می باشد که به برند و نام آن و سمبل آن تعلق دارد و این مسئولیتها به ارزش ارائه شده توسط محصول یا خدمات به شرکت یا متری های شرکت،چیزی اضافه یا کم می کند. ( آکر 1991). یو و دانتو (2001) ارزش ویژه برند را یک ساختار چند بعدی دانستند که شامل کیفیت مفهومی و وفاداری به برند و تصور برند بود. کیفیت ادراکی بعد كليدي و اصلي ارزش ويژه سهام مي باشد. كيفيت ادراكي فوايد عملكردي مرتبط با برند را تعيين مي كند و اين فوايد ارزش ويژه سهام را افزايش مي دهد. ( آكر 1996). وفاداري به برند بعد اصلي ارزش ويژه سهام مي باشد. كلر (1993) بيان مي دارد كه وفاداري به برند منجر به اعتقادات و نگرشهاي مطلوب در رابطه با برند شده است. و رفتار خريدي مرتبط با برند را تكرر مي بخشد و ارتباطات منحصر به فرد و مطلوبي با برند دارد. در نتيجه ارزش ويژه سهام مي تواند افزايش يابد. |
بخش از ترجمۀ مقاله |
|
لازم به ذکر است که ارسال مقاله اصلی به ایمیل شما کاملاً رایگان می باشد. همچنین عنوان مقالۀ به زبان انگلیسی در قسمت توضیحات آورده شود. باتشکر |
لینک درخواست مقاله اصلی |
|
ترجمۀ کل متن |
ترجمۀ مفهومی |
ترجمۀ چکیده |
اعلام قیمت پس از ثبت درخواست |
5000 تومان |
1000 تومان |
لینک پرداخت |
||
زمان تحویل همه کارها فوری می باشد. + با گارانتی دائمی گروه تحقیقاتی پلاسما |
||
ارتباط با ما
تهران، میدان انقلاب، ساختمان اسفند، واحد 8 02166944215 5000206077 09123600694 Email: pdsabz@yahoo.com |