skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
تاثیر جستجو در وبلاگ بر میزان یادگیری لغات دانشآموزان سطح متوسط
تاثیر تدریس افعال مرکب به وسیله تصاویر بر مکالمه روزمره زبانآموزان ایرانی
تاثیر استفاده از وبلاگ بر پیشرفت مهارت خواندن زبانآموزان ایرانی
تأثیر اختلاف نظر در صحبت کردن زبان آموزان ایرانی
اثر اضطراب بر درک مطلب خواندن در بین فراگیران آموزش از راه دور زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجه
بحث فرازبانی درمورد ساختارهای زبانی
بررسی تاثیر تکنیک تصحیح همگروهی بر پیشرفت نوشتاری زبانآموزان ایرانی
تاثیر یادگیری واژگان بهروش تعمدی و اتفاقی بر میزان به یادسپاری واژگان
تاثیر تفکر در مورد تجربیات شخصی هدایتشده در مورد لغات بر روی یادگیران لغات در یادگیری زبان خارجی
بررسی مطابقت نیازهای زبانآموزان ایرانی با مطالب آموزشی موجود
تاثیر ارزیابی از طریق گفت و شنود ضبطشده بر روی روانی کلام دانشجویان ایرانی
تأثیر آگاهی از ژانر روی درک شنیداری دانشجویان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی
تاثیر طول متن بر درک مطلب فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تاثیرات حاصل از استفاده از ژورنالنویسی بر پیشرفت مهارت نگارش دانشآموزان ایرانی مقطع دبیرستان
تأثیر استفاده از وبلاگ بر مهارتهای نوشتاری زبانآموزان ایرانی
تاثیر آموزش استراتژیهای فراشناختی بر مهارت گفتاری زبانآموزان ایرانی
بررسی مقایسهای اثر دو تکنیک نقشه مفهومی و توضیحات حاشیهای بر روی درک مطلب و یادسپاری لغت
بررسی روایی سازه در تستهای خواندن انگلیسی برای اهداف ویژه
شباهتها و تفاوتها در آرای مدرسین، کاربران تستها و امتحاندهندگان درباره آزمون منصفانه
بررسی نقش تجارب یادگیری پیشین در شکل گیری باورهای معلمان زبان انگلیسی در خصوص آموزش دستور زبان
کاربرد تعدیلکنندهها در دو رشته علوم انسانی و علوم پایه
تأثیر آموزش حاشیهای (محیطی) بر یادگیری لغت توسط فراگیران نوجوان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تاثیر آموزش به روش فعالیتمحور بر درک مطلب شنیداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
بررسی تاثیر آموزش استراتژیهای فراشناختی روی خواندن و درک مطلب دانشآموزان پیش دانشگاهی
محدودیتهای محیطی آموزش زبان انگلیسی در دبیرستانهای ایران (استان مازندران)
تاثیر یادگیری مشارکتی در یادگیری تلفظ پایانههای تصریفی زبان انگلیسی در زبانآموزان مبتدی ایران
مقایسه مهارت نوشتاری و نمره امتحانات تشریحی دروس زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور
مطالعه روانشناختی خشونت در سالار مگسها
بررسی تطبیقی نکات فرهنگی کتابهای درسی دبیرستان و سری کتابهای اینترچنج
ورود واژههای خارجی، بخصوص انگلیسی به زبان آلمانی در دورههای گوناگون
مقایسه اساتید زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاهها در زمینه ارتقاء توانایی حرفهای خود
منبع درسی برگرفته یا بومیشده زبان انگلیسی
رابطهای میان کانون مهار و موفقیت درسی در بین دانشجویان از راه دور زبان انگلیسی
بررسی تعاملات دانشآموزان در کلاس درس براساس نظریه براون و لوینسون و عوامل مؤثر بر آن
آموزش معلمین وبرنامه های تربیت عملی معلمین زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد
تأثیر زبان اشاره و لبخوانی در آموزش زبان انگلیسی دانشآموزان ناشنوای دبیرستانی
skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8