skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
بررسی تطبیقی نتایج اجرای طرح طبقهبندی مشاغل در سازمان برنامه و بودجه
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد کارکنان جهاد سازندگی استان آذربایجان غربی
همسونمودن معماری سازمانی برای اجراء استراتژی تدوینشده در شرکت داروپخش بر مبنا مدل مینتزبرگ
بررسی عوامل مؤثر بر رضایتشغلی کارکنان شیفتکاری گمرک مهرآباد و گمرک فردوگاه امامخمینی ( ره )
طراحی مدل بودجهبندی فروش با رویکرد برنامهریزی ریاضی (آرمانی) در شرکت گوشتیران
رابطه کارآفرینی و نظام ارزشهای مدیران در دانشگاه شهید بهشتی
نقش شبکه های اطلاع رسانی در بهرهوری شرکت مخابرات ایران
بررسی و تحلیل پیوستن ایران به سازمان جهانی تجارت در بخش کشاورزی
طراحی سیستم ارزشیابی مدیران کل مراکز استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
پژوهشی پیرامون تدارک کالا در وزارت آموزش و پرورش
بررسی تأثیر سهام جایزه برقیمت سهام شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (۷۶-۶۸)
بررسی رابطه پرداختهای غیرمستقیم و بهرهوری کارکنان بانک کشاورزی استان زنجان
بررسی نقش کلاسهای آموزش خانواده بر تربیت فرزندان آنها
اثرات ارزش افزوده صنعت نفت در اقتصاد ایران
نارسائی عرضه تلفن، بررسی علل آن و طرق متعادل نمودن عرضه و تقاضای تلفن شهری
برنامهریزی نیروی انسانی به منظور تأمین کادر آموزش ابتدایی
بررسی نظام حقوق و مزایا در سازمانهای دولتی مشمول و غیرمشمول قانون استخدام کشوری
پژوهشی پیرامون علل توقف بیش از حد استاندارد جهانی کشتی ها در بنادر جنوبی کشور
بررسی اثرات ساخت سازمانی بر کارایی سازمان مالیاتهای مستقیم در استان مازندران
بررسی ویژگیهای مدیران موفق مدارس متوسطه استان زنجان در سال تحصیلی ۷۷/۷۶
سیستم ارتباطات بین المللی و فرآیند تصمیم گیری
ارزشیابی نظام نوین ارائه خدمات به خانوادههای شاهد در بنیاد شهید انقلاب اسلامی
نقش مکانیزه کردن سیستمهای مالی در ارتقاء بهرهوری شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران
بررسی وضعیت درس تربیت بدنی مدارس منطقه خواجه
بررسی تأثیرپذیری واکنش مشتری نسبت به ارزش ویژه نام و نشان تجاری
طراحی الگوی مکانیسم محرمانگی و ایمنی اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت برای ایران- ۱۳۸۵
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری در بیمارستان ایرانیان دبی
ارزیابی عملکرد شرکتهای سرمایهگذاری به کمک معیارهای شارپ، سورتینو و استرلینگ در بورس
آسیبشناسی نحوه ارائه خدمات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی
بررسی عوامل موثر بر رتبهبندی اعتباری مشتریان و ارائه یک مدل بهینه در بانک ملت
متدولوژی تحلیل حساسیت EOQ با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی
بررسی ارتباط بین کیفیت اقلام تعهدی و ریسک غیر سیستماتیک سهام
رتبهبندی عوامل موثر مشتریمداری در ارزیابی عملکرد بانک ملت ایران با استفاده از مدل BSC
بررسی تاثیر عمل به اصول تعاون بر عملکرد مالی شرکتهای تعاونی تولیدی صنعتی استان تهران
skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8