عوامل موثر بر رضایت بیمار (مشتری) با رویکرد CRM در بیمارستان دهخدا قزوین
بررسی و تأثیر نگرشها و انگیزههای شغلی مدیران بر عملکرد آنها در آموزش و پرورش منطقه اندیکا
بررسی رابطه ارزشهای فرهنگ سازمانی با اثربخشی کارکنان کارخانه بلبرینگسازی تبریز
بررسی مشکلات مدیریتی حمل و نقل مسافری در راهآهن جمهوری اسلامی ایران
بررسی جایگاه کاداستر در سیستم اطلاعات مدیریت زمین در ایران با نگرش تطبیقی
رابطه هوش سازمانی و ساختار سازمانی با مدیریت دانش اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان
ارائه الگوی مناسب رتبهبندی اعتباری مشتریان حقیقی در سیستم بانکی
بررسی وضع موجود و ارائه یک الگوی بهینه سازی فرآیند آماده سازی مرسولات پستی در شبکه تهران
تعیین عوامل موثر در انتخاب استراتژی (SWOT) در صنعت پرداخت الکترونیک با رویکرد شبکهای فازی (F.ANP)
تحلیل حساسیت EOQ با استفاده از متدولوژی الگوریتم ژنتیک
بررسی تاثیر هوش عاطفی بر سبک رهبری مدیران ستادی بانک سپه تهران
اولویتبندی شاخصهای کیفیت قطعه پلاستیکی با استفاده از تکنیک تاپسیسفازی
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر بهرهوری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه
بررسی تاثیر بازاریابی رابطهمند بر تکرار استفاده مشتریان از خدمات بانک ایران زمین
بررسی تاثیر فرآیندهای کسب دانش در سازمان بر ایجاد ارزش برای مشتری
بررسی تاثیر عوامل مدیریتی بر بودجهریزی عملیاتی در استانداری تهران
بررسی اثر کیفیت سیستم آموزش بر کاهش اشتباهات مالی کارکنان و میزان تخلفات
بودجهبندی سرمایهای بر مبنای شبیهسازی پویا در تصمیمگیری سرمایهای
ارزیابی عملکرد با استفاده EFQM از مدل تعالی سازمانی در موسسه اعتباری توسعه
بررسی و شناسایی شیوههای درآمدزایی و تأمین مالی داخلی و خارجی در ورزش ایران
اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر رضایت شغلی با استفاده از روش A.H.P در شرکت ایدم
بررسی رضایتمندی معلمان از نظام فعلی ارزشیابی عملکرد ( آموزش و پرورش شهرستان سبزوار )
بررسی اثرات خصوصیسازی در مجتمع پتروشیمی فارابی از دیدگاه کارکنان
شناسایی عوامل رضایت شغلی کارکنان حوزه معاونت نگهداری ارتباطات راه دور شرکت مخابرات ایران
تدوین برنامههای توسعه جهت حرکت به سمت تولید ناب بر اساس سیستم جکسون
رابطه بین شایستگیهای درکشده و استقلال کاری کارکنان با رضایت شغلی و عملکرد سازمانی
طراحی الگوی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان جوان در خريدهای تفننی در مراكز خريد
تأثیر اجرای ماده ۲۱۷ قانون مالیاتهای مستقیم بر اثربخشی اداره کل امور مالیاتی جنوب تهران
طرحریزی استراتژیک برای شرکت صنایع واکیوم پارس
طراحی مدل نظاممند ایجاد استراتژیهای اقیانوس آبی در شرکتهای مادر تخصصی
تحقیق در درجه موفقیت روشهای نظارت منفی ( کنترل از طریق حضور وغیاب )
بررسی رابطه بین سبک رهبری ( تحولگرا - تبادلگرا ) با میزان عملکرد کارکنان شعب بانک ملت
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان
تاثیر مدیریت آبیاری جویچههای یک در میان در مراحل مختلف رشد بر عملکرد و کارایی مصرف آب ذرت در کرج
مناسبسازی سیستم حمل ونقل شهری جهت جانبازان و معلولین و تأثیر آن در مدیریت شهری
بررسی رابطه هوش عاطفی و عملکرد کارکنان بانک ملت
آسیبشناسی آموزشهای بانک ملت در حیطه مدیریت شعب منطقه سه بانک ملت در شهر تهران سال ۱۳۹۱
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی کیفیت سیستمهای ERP در شرکتهای منتخب
بررسی و اندازهگیری عملکرد زنجیره تامین شرکت دخانیات ایران