گروه تحقیقاتی پلاسما
مشاوره و انجام پایان نامه، پروپوزال، مقاله، سمینار
مقاطع ارشد و دکتری
مشاوره رایگان جهت پروژه های علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی
ارتباط با ما:
Tell: +989123600694
Email: pdsabz@yahoo.com
Website: pdsabz.org
sms: 5000206077
id Telegram: @PlasmaRG
Page Instagram: @payanname_moshavere
Plasma Research Group
↓↓↓↓↓↓
ارتقاء آگاهی زبانی و یادگیری دوسویه از طریق دریافت بازخورد اصلاحی زبانآموزان همگروه
بهبود یادگیری اصطلاحات یادگیران ایرانی از طریق نوشتن متون روایی
تاثیر الگوهای نموداری و داستانی بر درک خواندن زبان آموزان پیشمتوسطه ایرانی
بررسی ارتباط میان تفکر نقادانه٬ خودکارآمدی و استراتژیهای فراشناختی در زبانآموزان
جا به جاییها و نرمهای به کار گرفتهشده در ترجمه انگلیسی به فارسی رمانها مطابق با تئوری توری
تاثیر کمک هدفمند برروی دانش دستوری دانشآموزان ایرانی
تاثیر ترجمه متون بحث برانگیز بر تفکر انتقادی دانشآموزان ایرانی
تأثیر راهکارهای تفکر نقادانه بر توانایی خواندن زبانآموزان متوسط ایرانی
بررسی نومارکسیستی شعر زبان دههی هفتاد و هشتاد آمریکا
تاثیر روش تدریس فعالیتمحور بر درک شنیداری دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان کنگاور
اثر تجزیه و تحلیل متون خواندن از لحاظ شاخصهای گفتمان در نوشتار استدلالی زبانآموزان ایرانی
روشهای مجابکننده فراکلامی در نگارش مقالات زبانشناسی کاربردی
بریتانیاگرایی و دگرانگاری در ارلاندو اثر ویرجینیا وولف
تاثیر روش همیارانه بر روی درک خواندن
ارزیابی ترجمه داستان سگ ولگرد در خصوص مشکلات معنایی در سطح واژگان
نقش آموزش استراتژیهای خواندن در انگیزه و اعتماد به نفس زبانآموزان ایران
تاثیر تفکر در مورد تجربیات شخصی هدایتشده در مورد لغات بر روی یادگیران لغات در یادگیری زبان خارجی
بررسی راهبردهای تلویح و تصریح در ترجمه افعال ناقل در داستانها
تأثیر انواع فعالیتهای کارمحور بر روی درک شنیداری دانشجویان دختر و پسر ایرانی
تاثیر تکالیف خودآگاهی برانگیز دستوری بر پیشرفت دانش نحوی زبان آموزان ایرانی
تاثیر خلاقیت از جمله بازیهای آموزشی در آموزش گرامر و واژگان
تاثیر ژانر و پروسه کار محور بر انسجام نوشتاری زبانآموزان
ارزشیابی کیفیت ترجمه داستان گربه چکمهپوش از دیدگاه مدل اول ودینگتون
رابطه بین سطح درستی و روانی ترجمه همزمان تولیدشده توسط مترجمین همزمان ایرانی
مقایسه تاثیر بازخورد رمزی٬ غیررمزی و حاشیهای بر دقت نوشتاری متون روایی و توصيفی زبانآموزان انگليسی
تاثیر جستجو در وبلاگ بر میزان یادگیری لغات دانشآموزان سطح متوسط
تاثیر یادگیری گروهی واژگان بر پیشرفت دانش لغات دانشآموزان ایرانی
تاثیر روش گروهی استراتژیک خواندن بر روی درک مطلب
تاثیر تدریس افعال مرکب به وسیله تصاویر بر مکالمه روزمره زبانآموزان ایرانی
بررسی تاثیر تکنیک تصحیح همگروهی بر پیشرفت نوشتاری زبانآموزان ایرانی
ترجمهپذیری و ترجمهناپذیری متون ادبی
رابطه میان آگاهی فراشناختی دانشجویان مترجمی و کیفیت ترجمه
تاثیر گفتمان معلم بر مهارت گفتاری زبانآموزان سطح متوسط ایرانی
بهکارگیری آزمون دانشجو محور در کلاسهای رشتههای زبان انگلیسی در ایران
تاثیرات حاصل از استفاده از ژورنالنویسی بر پیشرفت مهارت نگارش دانشآموزان ایرانی مقطع دبیرستان
مقایسه تأثیر پشتیبانی مستقیم و حمایتی بر یادگیری همنشینی و انگیزه یادگیری زبانآموزان
برگشت به زبان اول معلمان زبان انگلیسی در کلاسهای آموزش زبان ایران
بررسی تغییرات جملات معلوم و مجهول در فرآیند ترجمه از انگلیسی به فارسی و بالعکس]