تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
بررسی رابطه شیوههای فرزندپروری با خلاقیت، کنجکاوی، عزتنفس دانشآموزان سوم دبيرستان شهرستان ماكو
تاثیر روش تلفیقی فرنالد و دیویس بر نارساخوانی
بررسی مقایسهای سبکهای عقلانی دانشآموزان رشته ریاضی و تجربی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلیشان
رابطه شیوههای فرزندپروری و وابستگی به دیگران با مسئولیتپذیری بین دانشآموزان دختر دوره متوسطه
اثربخشی آموزش مبتنی بر کامپیوتر بر یادگیری درس ریاضی پنجم ابتدایی
رابطه بلوغ عاطفی والدین و سازگاری اجتماعی فرزندان دختر مقطع متوسطه شهر تهران
تأثیر آموزش تحرک و جهتیابی بر عزت نفس و سلامت روانی دانشآموزان نابینای دوره راهنمایی تحصیلی
رابطه هویت دینی معلمان با هویت دینی دانشآموزان مدارس شهر تهران
اثربخشی قصهدرمانی بر رشد قضاوت اخلاقی کودکان ADHD دبستانی ۸ تا ۱۰ ساله
رابطه مهارتهای ارتباطی و تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان
بررسی تاثیر روش دوسا در کاهش علائم بیشفعالی
تاثیر گروهدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب مادران دارای فرزند اتیسم شهر تهران
بررسی مهارتهای حرکتی ظریف بین کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی و کودکان عادی
مطالعه ویژگیهای روانسنجی مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان شرق تهران
رابطه سبکهای عشق و رضایتمندی زناشویی
بررسی رابطه سبکهای یادگیری شناختی و باورهای خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی
رابطه ویژگیهای شخصیتی با کارآیی پلیس
مقایسه باورهای مذهبی، امید به زندگی و کیفیت زندگی در بیماران سرطانی و بیماران غیرسرطانی شهر شیراز
رابطه بین سلامت روان، ابهام و تعارض نقش با رضایت شغلی در مشاوران آموزش و پرورش شهر شیراز
بررسی رابطه بین افسردگی و شیوههای مقابله با فشار روانی
تاثیر آموزش گروهی ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی دختران فراری شهر اصفهان
تاثیر خانوادهدرمانیساختاری بر درمان اختلالهای اضطرابی کودکان ۶ تا ۱۲ سال
بررسی رابطه هوش هیجانی با فراشناخت در دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی
رابطه بین سبکهای تفکر با خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران
بررسی رابطه حمایت اجتماعی با خودکارآمدی و عادات مطالعه در دانشآموزان دختر
پیشبینی سلامت روان با بررسی متغیرهای عدالت سازمانی و کیفیت زندگی کاری
مقایسهی اختلالات رفتاری دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری با دانشآموزان عادی
رابطهی تجارب تعاملی و رشد روانی اجتماعی در دانشجویان استعداد درخشان
رابطهی بین دلبستگی به والدین، فراشناخت و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی، مهارتهای اجتماعی و تعامل رفتاری- عاطفی دانشآموزان
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی مقیاس هوش هیجانی در بین مدیران دستگاه های دولتی شهر تهران
تأثیر آموزش بر نگهداری ذهنی کودکان کمتوان ذهنی ( شهر کاشان )
مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی و رفتارهای سازشی دانشآموزان استثنایی برحسب نظام آموزشی ویژه و تلفیقی
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------